E-learning

Cały czas się uczymy. Hasło to uniwersalnie zastosować można w wielu dziedzinach. Poszukujemy różnych okazji i form mówienia o problemach zadłużenia. Jedną z nich jest elementarna edukacja, której nigdy zbyt wiele. Cały czas poszukujemy kolejnych form, partnerów – to co prezentujemy na tym portalu jest podstawową propozycją, którą z pewnością będziemy poszerzać.

Dlaczego e-learning?

Z uwagi na prostotę. W ten sposób dotarcie do większej ilości osób jest zwyczajnie prostsze,szybsze, więc jeśli schemat określonej materii kursu nieznacznie tylko się zmienia, łatwie możemy dotrzeć do odbiorcy, któremu czasem brakuje odpowiedzi na pytania związane z poruszaną przez nas tematyką.

Drugą sprawą jest czas poświęcony na doszkolenie się w jakiejś dziedzinie. Możecie Państwo sami zdecydować, kiedy i na jak długo zagłębicie się w proponowane przez nas treści – cały czas będą na naszej platformie a jeśli tylko dokonamy jakichś modyfikacji czy uaktualnienia, niezwłocznie Państwo się o tym dowiecie.

Forma, którą prezentujemy jest prosta. Pozostawiamy swobodę w działaniach na platformie, liczymy na żywą dyskusję, wymianę doświadczeń i otwarty market pomysłów i strategii działania w szerokiej tematyce zadłużenia.

Jak mam zapisać się na kurs?

Wszystko zaczyna się na naszej stronie szkoleniahrrp.ct8.pl. Tu na stronie Oferta kursów znajdziesz aktualny spis proponowanych przez nas kursów. Jeśli któryś z nich Cię interesuje, wystarczy kliknąć Sprawdź ofertę kursu.

Podstrona kursu zawiera jego spis treści. Szybko poznasz poruszaną tematykę z pomocą umieszczonego spisu zawartości kursu. Poniżej znajdziesz także informacje o cenie kursu. Aby przejść do formularza zamawiania kursu wystarczy kliknąć przycisk Zapisz mnie.

Kolejna podstrona to formularz, gdzie dokonujesz wyboru kursu, uzupełniasz dane kursanta* i zawierasz informacje o podmiocie na który wystawić mamy fakturę. Po zaakceptowaniu regulaminu, informacji ogólnych na temat kursów oraz danych szczegółowych dostępnych kursów zostaniesz poproszony o zweryfikowanie czy nie jesteś robotem. Jakkolwiek wierzymy w sztuczną inteligencję i przyszłość z tym związaną, ma jeszcze sporo do nadrobienia, zanim zacznie dokształcać się w tematyce zadłużenia 😉

Kolej na nas, po otrzymaniu Twojego zgłoszenia wysyłamy do Ciebie informację o potwierdzeniu rezerwacji miejsca w kursie. Od momentu gdy otrzymasz takiego maila, czekamy 7 dni na uiszczenie przez Ciebie pełnej opłaty za kurs. Po dokonaniu wpłaty, utworzymy Twoje konto na podstawie dostarczonych nam w formularzu informacji. Wtedy też stajesz się pełnoprawnym uczestnikiem kursu.

Sprawdzaj na bieżąco informacje o rejestracji na platformę. Na podany adres e-mail otrzymasz informację o utworzeniu konta. W niej zawarty będzie login oraz hasło niezbędne do pierwszego logowania.**

Dalej jest już tylko lepiej. Aby zalogować się na platformę przejdź na stronę www.programwsparcia.moodlecloud.com. W oknie logowania uzupełnij swoje dane i kliknij ‚Zaloguj się’.

Gratulacje! Cały proces zakończony. Utworzyliśmy Twoje konto, masz dostęp do wybranego przez siebie kursu.

Jeśli masz jakieś pytania to z chęcią na nie odpowiemy, skontaktuj się z nami.


* Dane uczestnika są podstawowymi informacjami dla Administratora platformy, których używać będzie w celu stworzenia konta tamże. Oczywiście można je później zmienić z uwagi na digitalny charakter działalności, ale zwróć uwagę na ich poprawność. Podany adres e-mail jest kluczowy, na jego podstawie tworzymy konto użytkownika, także tam przesyłać będziemy wszelkie informacje związane z kursem.

** Podczas pierwszego logowania na platformie wymagana będzie zmiana hasła.